Choose language:

Jaarverslag 2015

05-08-2016

Met gepaste trots delen wij ons jaarverslag over 2015.

2015 was een jaar waarin de humanitaire nood ongekend hoog was. In Irak en Afghanistan zijn we direct betrokken geweest bij de gevolgen van de vluchtelingencrisis. Maar ook in minder bekende fragiele samenlevingen als Zuid Soedan en Burundi werkten we met de getroffen gemeenschappen aan betere gezondheid en welzijn.

Tegelijkertijd was 2015 een kritiek jaar voor onze organisatie. We hebben middels een partnership met Zaluvida Holdings Pte LTF het beste van ‘for’ en ‘not-for’ profit gecombineerd. Zaluvida heeft in HealthNet geïnvesteerd en de financiën op orde gebracht; daarnaast helpt Zaluvida op gebied van capaciteitsversterking in bedrijfsvoering en fondsenwerving.

Wij zijn dankbaar dat we dit jaar hebben kunnen blijven werken aan gezondheid en welzijn in fragiele gemeenschappen en dat we met HealthNet een gezonde doorstart hebben kunnen maken.

Lees hier het hele verslag.

Help mee, word donateur
HealthNet is er voor mensen die zorg hard nodig hebben. Soms hebben ze ondersteuning nodig bij het herstel van vertrouwen in hun gemeenschap. Soms moet er daadwerkelijk medische zorg verleend worden. Jij kunt meehelpen. Alle kleine beetjes helpen. Word direct donateur of doe online een gift.

Meld je aan voor de nieuwsbrief
Via onze nieuwsbrief houden we je op de hoogte van projecten, mensen, de organisatie en ander nieuws. De nieuwsbrief verschijnt ieder kwartaal en helpt je om ons, de projecten, maar vooral onze onmisbare lokale medewerkers beter te leren kennen.

HealthNet TPO| Lizzy Ansinghstraat 163|1072 RG| Amsterdam|The Netherlands| T: +31 20 620 00 05| E:
facebook twitter linkedin youtube
CBF keur voor goede doelen